تقدیم به عزیزی که منتظربرگشتن یارشه

خط خطی های زهرا

سلام.من شاعریانویسنده نیستم بلکه حرفهایی که ذهنم رودرگیرکردن روبرروی کاغذمیارم.امیدوارم خط خطی های من یه روزی دوای دردخاطرات من بشن.

تقدیم به عزیزی که منتظربرگشتن یارشه

بازهم امشب اشکهایم هوای دستان تورادارندومن آرام می نشینم تا تورا راضی کنندکه برگردی،چیزی نمی گویم سکوت میکنم

میشنوم صدایی می آیدصدای قدمهای توست که کم می شودودرخلوت شب محومیشودوصدایی دیگرکه بارفتنت آن هم آرامترمیشوداین صداضربانهای قلب من است

قلبی که مال من نیست سالهاپیش آن رادست غریبه ای دادم واوآن راباخودبرد. فکرمی کردم ازسرشوق است ازسرعشق نمیدانستم آن غریبه تویی غریبه ای که ازسرهوس حتی به تکه های قلبم هم رحم نکردوآن رابرای هزارمین بارشکست

بااین همه بازهم منتظرم برگردی

 

تقدیم به عزیزی که منتظربرگشتن یارشه.

 



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت6:41---3 مرداد 1392
سلام مرسی از این که بهم سر زدی ممنونم اما بازم بیا حتما

اگر لینکن نکردی همین الان بلینک منو

وب شما هم قشنگ و زیباست


مسلم
ساعت20:42---21 آذر 1391
سلام آجی زهرای خودم
ازت خبری نیست آجی .دیر به دیر میای .
من منتظر پست های جدیدم و زیبا.موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ساعت 8:41 توسط زهراامینی |